Shop Forum More Submit  Join Login
Siblings 2 by Atomic52 Siblings 2 by Atomic52
finally! the part two =w=  

part 1 of mine -->  Siblings by Atomic52

part 1 of Whisper's -->  Missing by WhisperSeas
BH needs answers!! he doesn't know where these two came from and why they keep calling him dad!!! Flug!! do your job and get him answers!!! lol

BlackHat and Dr.Flug/Villainous- Alan Ituriel‏
Edith and Edison twins- :iconwhisperseas:
Lilith and art- :iconatomic52: 
Add a Comment:
 
:iconzontickles:
Zontickles Featured By Owner Jan 6, 2018  Hobbyist General Artist
haha!! So cute!
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 6, 2018  Hobbyist Digital Artist
thanks!
Reply
:iconjocelyn555:
jocelyn555 Featured By Owner Jan 2, 2018
Idk about ya'll, but it looks like black hat is trying to crush Lilith.
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
nahh she's fine =w=
Reply
:iconjocelyn555:
jocelyn555 Featured By Owner Jan 2, 2018
Ok I was just making sure. :3
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
yeah she's okay X3 
Reply
:iconmichemarshmallow:
MicheMarshmallow Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
Awwwe looked at Liliths face it's so cute!!! :'0
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
yes X3 the cuteness will consume you!!
Reply
:iconmichemarshmallow:
MicheMarshmallow Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
IT ALREADY HASS
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
lol yes!!
Reply
:iconmichemarshmallow:
MicheMarshmallow Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
She looks like my hamster with food in her mouth
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
chubby cheeks =w=
Reply
:iconmichemarshmallow:
MicheMarshmallow Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
Hehe yesss
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
lol 
Reply
(1 Reply)
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
lol yes XD they were ripping threw his office in search of his candy stash. lol and not to mention that they are getting Lilith into some bad behavior too. X3

you just know that he will. 

you can add on to it at any time! lol i can see your Flug trying to look for them quietly and not to alert BH that they are missing. 
but the real question is... how did they get here? hmmmm....
Reply
:iconwhisperseas:
WhisperSeas Featured By Owner Jan 3, 2018  Hobbyist General Artist
Uh oh... Come on guys don't go and get Lilith in trouble! You just met and you're gonna ruin it already!

He's gonna have a twin clinging on to each of his legs refusing to let go, lol. They're not going to make his job easy.

Once I finally get some motivation I definitely will!
Having to tell BH would sooo be a last resort. Everyone's terrified of his reaction to the news.
Hmm, well, when your parents consist of one having supernatural abilities including hopping between universes and the other defies the laws of physics in the name of science...
...Someone probably sneezed and accidentally tore open a portal into the others room...
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 3, 2018  Hobbyist Digital Artist
lol instant siblings makes for trouble =w= plus Lilith doesn't get to play with kids her age. or kids in general so she's gonna go a little crazy X3

no kids! the lab is to dangerous! don't play in there! 

sweet!!! i'd love to see what you add X3 
fucking BH just goes fucking mental in looking for the kids. 
so... one of the 3 kids sneezed a hole in the fabric of time and the twins found their way into a world identical to their own, but in their place they find Lilith. hmmm... perfect!!! 
Reply
:iconwhisperseas:
WhisperSeas Featured By Owner Jan 4, 2018  Hobbyist General Artist
N'aww, she's just really excited to have friends to play with. That's super cute~ Come on, Black Hat. Let her have a little fun.

Too late! They're now self-proclaimed lab assistants.

Basically. He's not going to take the news very well. But then again, if anyone would be able to find them it's probably him.
So we agree that's how it happened then, huh? XD
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 4, 2018  Hobbyist Digital Artist
yeah girls just wanna have fun! 

lol oh okay XD

yeah, he probably knew they weren't there before Flug. lol yes that is how it happened and i want to say that it was Lilith that did it =w=
Reply
:iconwhisperseas:
WhisperSeas Featured By Owner Jan 5, 2018  Hobbyist General Artist
Besides we all know how much you enjoy hijinks, BH, don't act like such a stick in the mud.

He would sense something's off but probably not pay much mind to it until Flug walks into his office ready for a panic attack.
Must have been quite a powerful sneeze. Poor Lilith. And then to suddenly have two little strangers peek through that wormhole she accidentally summoned into existence. That's a surprise of a lifetime.
Reply
:iconatomic52:
Atomic52 Featured By Owner Jan 5, 2018  Hobbyist Digital Artist
lol yeah. he love that stuff but not when he's the butt of the joke. 

ahhh okay. makes sense. 
yeah, powers act up when sneezes happen right? lol the most used cliche. but she's happy! she got friends! siblings at that! X3 
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
January 1
Image Size
1.0 MB
Resolution
1824×1768
Link
Thumb

Stats

Views
585
Favourites
56 (who?)
Comments
28
Downloads
1
×